Skip to Main Content »

 
Winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Sinds 1865 gepassioneerd over kwalitatieve schoenmode

You're currently on:

Garantie en Service

Service en Garantie voor artikelen onlinewinkel.
Ondanks onze uiterste zorg en controle voor verzending kan het gebeuren dat ons een materiaal- of productiefout ontgaat. Wij raden u daarom altijd aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te controleren. 

Wanneer de schoenen in gebruik zijn en u ondervindt produkttechnische gebreken, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk met uitleg en foto's via email te melden bij info@vanmourikschoenen.nl. Binnen  maximaal drie werkdagen zullen kontakt met u opnemen met een inhoudelijke reactie op uw klacht en u een mogelijke serviceoplossing aan te bieden.

Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd door onze eigen schoenmaker, de originele fabrikant of een schoenmaker in uw regio. Indien reparatie niet mogelijk is, sturen wij het paar retour aan de fabrikant. Wij bieden u dan, in overleg, een vervangend paar of uw geld terug.

Klachten die wij niet in behandeling nemen zijn: slijtage van zolen en hakken. Kale neuzen of beschadigde versieringen bij kinderschoenen. Voeringen die afgeven en/ of onderhevig zijn aan slijtage door overmatige transpiratie of normaal gebruik. Kapotte ritsen en andere klachten die zijn veroorzaakt door een verkeerd gebruik van het product, die de verkoper niet aan te rekenen zijn. Graag wijzen wij u op een juist en preventief onderhoud van uw schoeisel. Heeft u hierover vragen, dan helpen wij u graag via info@vanmourikschoenen.nl.

De bovenstaande mogelijke service oplossingen zijn indicatief. De service oplossing laat onverlet de rechten die de wet aan de consument toekent. Deze wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen/ of is wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Indien u kosten maakt, na overleg met onze serviceafdeling, voor bijvoorbeeld een reparatie bij een lokale schoenmaker en/ of verzending. Dan zullen wij deze kosten vergoeden.

Service en Retouren in onze winkel

U kunt zich met klachten ook direct melden in onze winkel. Het adres en openingstijden vindt u hier.

NB. Het is niet altijd mogelijk direct uw klacht volledig af te handelen. Soms is overleg met leverancier, schoenmaker of directie noodzakelijk.

Overige klachten en/ of opmerkingen.

Klachten die niet product gerelateerd zijn, vernemen wij ook graag. U kunt zich hiermee melden via email op info@vanmourikalblasserdam.nl. Wij zullen uw klacht binnen maximaal drie werkdagen inhoudelijk beantwoorden.

Geschillencommissie.

U kunt uw klacht betreffende uw online aankoop ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Exacte informatie en voorwaarden treft u op de site: www.sgc.nl. Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.